ABOUT REVIEWS CATWISE

About Reviews Catwise

About Reviews Catwise

Blog Article

We zijn er Internet mee begonnen, dus ik heb nu nog geen guidelines voor verbetering. Ik denk dat het me helpt mij verder te ontwikkelen, de responses van ervaren docenten is nuttig.”

Maar omdat ik daarover thuis eigenlijk niets vertelde, miste mijn moeder wel een beetje het overzicht in excess of hoe het satisfied mij op college ging. Dat is nu door de feedback, het actieplan en de driehoeksgesprekken een stuk beter geworden.’

Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Naast functionele cookies, waardoor de website goed werkt, plaatsen we ook analytische cookies om onze Web-site elke dag weer een beetje beter te maken. Indien je kiest voor weigeren, plaatsen we alleen functionele cookies. Weigeren Toestaan

Onlangs kwam onze Raad van Docenten, een groep docenten en schoolleiders uit het hele land, weer bij elkaar. Binnen een interactief programma was er ruimte voor de deelnemers om van elkaar te leren door ervaringen uit te wisselen, elkaar tips te geven en vragen te stellen. Maar ook voor ons als Leerlingbespreking.nl was de bijeenkomst Tremendous waardevol: "Waar moeten we mee doorgaan of juist mee stoppen? Wat zien docenten en leerlingen graag anders?

Ik vond het superleuk om Matilda en Tom te interviewen en erachter te komen wat zij van Catwise vinden. Mijn conclusie is dat zij Catwise als positief ervaren.

Dat vind ik persoonlijk goed om te weten. Het is fijn als je weet wat je zou kunnen verbeteren. Dus een docent zegt niet “dit is fout en dat is fout”, maar in plaats daarvan geeft hij/zij guidelines.

‘Die kant moet het wel meer opgaan. In de eerste ronde driehoeksgesprekken hebben we het vooral gehad over de suggestions, of de leerling die herkende, waar hij of zij trots op was.

‘Jazeker. Behalve mentor ben ik ook leerlingcoördinator. En doorway dit instrument waarbij ik by way of de responses van collega’s heel snel informatie krijg over leerlingen, weet ik immediate hoe het gaat met een bepaalde leerling. Je kunt ze onmogelijk alle 350 scherp op je netvlies hebben staan.’

The e-book was very well-packaged and specifically as explained. I’m happy with my buy and take pleasure in the seller’s work to make this a clean transaction. I’ll certainly take into account obtaining from this vendor all over again Down the road.

‘Wat ik niet wist, was dat Dean in voorgaande jaren gebruik heeft gemaakt van Kurzweil, een ondersteuningsprogramma voor dyslexie. Nu kwam naar voren dat hij daar wel weer gebruik van wil maken.

Onlangs kwam onze Raad van Docenten, een groep docenten en schoolleiders uit het hele land, weer bij elkaar. Binnen een interactief programma was er ruimte voor de deelnemers om van elkaar te leren...

In beeld brengen huidige en gewenste situatie scholen rondom groepsbespreking, bevorderingsbespreking en de profielkeuze

Pantarijn in Rhenen ziet duidelijke overeenkomsten tussen burgerschapsonderwijs en LOB: beide draaien om ontdekken wie je bent, zowel als burger als beroepsbeoefenaar. De university laat leerlingen hun...

‘Wat ik me herinner uit mijn tijd is, als ik al uitgenodigd werd, de leraar en mijn ouders in excess of mij spraken en soms was het niet eens de bedoeling dat ik dat überhaupt hoorde. Terwijl Lois zit er middenin. Zij is read more echt actief deelnemer aan de evaluatie.’

Welter is erg te spreken above de manier van werken van de college. ‘Lois moet nu veel meer nadenken around wat ze allemaal doet. Dat is niet makkelijk voor kinderen op deze leeftijd. Maar dat het geprobeerd wordt, is heel erg leerzaam. Tot nu toe ben ik er erg positief above.’ Stefels vindt het heel belangrijk dat de leerlingen zelf onderdeel van het gesprek zijn en dat ook voorbereiden.

' ‘Maar er wordt toch ook wel gesproken in excess of de komende periode?’, reageert haar vader Michiel Welter. ‘Dat je op tijd moet komen is bijvoorbeeld wel een opmerking waar je voor de komende periode wat mee moet doen.’

Report this page